head_banner

808 Gamma di Trattamentu di l'equipaggiu di depilazione laser diodu

808 Gamma di Trattamentu di l'equipaggiu di depilazione laser diodu

L'epilazione hè una cosa assai angustiosa per e persone chì amanu a bellezza.Ùn pò micca ottene boni risultati usendu diversi modi.Ci vole tempu è sforzu è ferite u corpu.A macchina di depilazione laser diodu 808 pò risolve facilmente l'epilazione è ottene un effettu permanente di depilazione.

hgfd

Efficacia
A macchina di depilazione laser diode 808 adopta una prutezzione di rinfrescante unica, chì pò fà a pelle locale fresca à 5 ℃, cum'è in l'estiu, ci sò fiocchi di neve freschi chì fluttuanu per sentu cool;supera i disadvantages di l'epilazione precoce, cum'è grandi effetti latu di luce di culore di toccu fretu, danni di a pelle, equipaggiu voluminosi, funziunamentu cumplessu, etc. À u listessu tempu, hè una tecnulugia di depilazione sicura, rapida è longa.
A banda 808nm penetra in profonda, hè assai mirata, precisa hà un ciculu curtu, è hà un altu cunfortu.Vera epilazione indolore, questa hè a parte avanzata di l'epilazione, è hè ancu prufessiunale, sguassate di l'imbarazzo è vi permette di gode di una liscia seta.
Principiu di trattamentu
Utilizendu a funzione di pirogenazione di u laser, u riccu tissutu di melanina in u follicle pilifero assorbe una grande quantità di energia, è a temperatura aumenta bruscamente.Mentre distrugge u tessulu di melanina cum'è u follicle di u pilu è u pilu, u principiu di diffusione termale hè utilizatu per furnisce u tissutu staminali intornu à i follicle di u pilu.Genera danni termichi, chì impediscenu fundamentalmente i capelli da a ricrescita, eliminendu cusì permanentemente i capelli.U puntu di congelazione di 808 hè basatu annantu à u principiu di a fototermodinamica selettiva.Ajustendu raziunale a lunghezza d'onda laser, l'energia è l'ampiezza di l'impulsu, l'energia luminosa passa per a superficia di a pelle à i follicle di i capelli di a radica di i capelli è hè assorbita è cunvertita in energia termale chì distrugge u tissutu di u follicle pilifero, facendu cusì a perdita di capelli. di rigenerazione.
Frequency
A frequenza hè u numeru di impulsi per seconda.A più alta a frequenza, più alta hè l'energia di u pulsu.U modu di scansione hè up-regulated da 1Hz.
I follicle di capelli durante a stagione di crescita cuntenenu più melanina, chì travaglia megliu cù laser.Durante a regressione, i livelli di melanina in i follicle piliferi diminuiscenu, è durante u restu, ùn ci hè micca melanina in i follicle piliferi.So la depilazione laser deve intervallu piriudu di tempu, centu hè fattu uni pochi di volte, pò fà i capelli di tutti i pirìudu pertinently cusì, u risultatu chì ghjunghje sarà più satisfactoria.
U sopratuttu hè ciò chì u Fornitore di macchina di depilazione laser diode hà spartutu cun voi.


Tempu di post: 25-novembre-2021