head_banner

Vantaghji di depilazione diode laser

Vantaghji di depilazione diode laser

Ci hè veramente assai metudi di depilazione, cum'è l'usu di una crema depilatoria, una rasoia, etc.L'epilazione laser hè un trattamentu megliu per e donne cù assai capelli nantu à u so corpu.
L'epilazione laser diodu hè l'usu di laser per affettà direttamente i folliculi piliferi è ottene l'epilazione permanente riducendu i folliculi piliferi.

khg

L'epilazione laser diode hà i seguenti vantaghji:
1. Intervenzione micca invasiva, senza cirurgia, senza traumu
U principiu di l'epilazione laser di diodu hè l'effettu fototermale selettivu.Selezziunate a lunghezza d'onda appropritata, a larghezza di l'impulsu è a densità di l'energia, u tessulu di u follicle di u pilu pò esse distruttu accuratamente, è i capelli ponu esse eliminati senza alcun impattu nantu à i tessuti circundante, senza traumu, è senza affettà a vita di ogni ghjornu.
2. Depilazione permanente, una volta per sempre
macchina laser diodu
pò ottene l'epilazione permanente, u laser diodu pò seguità i follicle di capelli marroni scuri è vaporizà direttamente i capezzoli per ottene u scopu di l'epilazione permanente.
3. Safe and comfortable, low discomfort
In cunfrontu cù altri metudi di depilazione, l'epilazione laser diodu hà un altu cunfortu è sicurezza.U laser diode distrugge u tessulu di u follicle pilifero senza dannà a pelle normale, ùn hà micca effetti secundari, è hà un pocu gradu di discomfort.
4. L'epilazione laser diode hà ancu un certu effettu di rejuvenation di a pelle
L'effettu fototermale di u laser diodu pò ancu stimulà u collagene di a pelle in una certa misura mentre depilate, migliurà a cundizione di a pelle, è ottene l'effetti di imbiancatura è rejuvenating a pelle è i pori shrinking.


Tempu di post: 25-novembre-2021