head_banner

Endo Spheres 8D

Endo Spheres 8D

Fonte di EndSpheres
EndSphere hè lanciatu in u Regnu Unitu
Fenix ​​Group hè unu di i principali produttori d'attrezzature di bellezza in Italia, è hà u piacè di annunzià a so terapia endosfera patentata è clinicamente verificata à u mercatu britannicu.Utilizendu una tecnulugia unica patentata di compressione è vibrazione di a microsfera, l'endosfera furnisce un trattamentu cumpletu per a cellulite è e rughe per u visu è u corpu, è furnisce novi standard per a riduzione di grassu è soluzioni per a forma di u corpu, chì mostra un grande effettu solu per un cursu di trattamentu.

hfgdyrt (1)
hfgdyrt (1)
hfgdyrt (2)

Chì possu ghjunghje?
* Stringhje è custruisce u tessulu musculare
* Eliminate o migliurà assai a cellulosa
* Fate stringhje u tissutu musculare, flessibile
* Eliminate o migliurà assai a cellulite
* Migliurà u drenaje linfaticu è l'edema
* Riduce a dimensione di a cintura è di e cosce
* Migliurà u contornu

Chì hè u so benefiziu (vantaghju)?
1. Lymph drainage - pò sguassà l'excedente di liquidu, chì ferma in intracellulare, risultatu in l'obesità è u gruppu di grassu.
2. Forma plastica di cuntorni di u corpu è aghjustamentu - a compressione musculare è a vibrazione aiuta à stimulà e zoni di rinfurzà per diventà forte è ferma.
3. Effettu vascular - unica bola rotante in forma di favo induce a pressione è a migliione, migliurà a circulazione di sangue.
4. Sollievu di u dulore - a micro-vibrazione cumpressa agisce nantu à i susceptori meccanichi è l'inflamazioni, è hà dimustratu per riduce o eliminà i sintomi di u dulore gonfiati da e gambe.


Tempu di post: 30-novembre-2021