head_banner

FAQ (Epilazione IPL)

FAQ (Epilazione IPL)

Q1 Hè normale / OK per esse un odore di ardenti quandu si usa?
L'odore di ardenti quandu in usu pò indicà chì l'area di trattamentu ùn hè micca stata preparata bè per u trattamentu.A pelle deve esse cumpritamenti senza capelli (per i megliu risultati da a rasatura, se i capelli ùn sò micca sguassati completamente, pò dannà a parte frontale di u dispusitivu), pulita è secca.Se un capeddu visibile resta sopra à a superficia di a pelle, pò brusgià nantu à u trattamentu cù u dispusitivu.Sè vi preoccupa STOP trattamentu è cuntattateci.

Q2 L'Epilazione IPL hè ancu per l'omi?
L'epilazione IPL ùn hè micca solu per e donne è hè in fattu un modu assai populari è efficace per l'omi per caccià i peli di u corpu o di a faccia indesiderati senza avè da preoccupassi di rashes rashes o di ottene capelli ingrossi.Hè ancu populari per u mercatu transgénero induve a depilazione permanente pò ghjucà naturalmente una parte chjave di u prucessu di transizione.

Q3 Chì zone di u corpu ponu esse trattate?
Quasi ogni zona di u corpu pò esse trattata è i spazii più cumuni chì trattemu sò i gammi, u spinu, u spinu di u collu, u labbra superiore, u mento, l'armi, u stomacu, a linea di bikini, a faccia, u pettu, etc.

Q4 L'IPL hè sicura per a depilazione faciale?
I capelli di a faccia ponu esse eliminati cù IPL da i guanciali.Ùn hè micca sicuru d'utilizà IPL in ogni locu vicinu à l'ochji o per e ciglia, postu chì ci hè un forte periculu di danni à l'ochji.
Sè cumprate un dispositivu IPL in casa è vulete usà per i capelli faciali, verificate cù cura per verificà chì hè adattatu.Parechji dispusitivi anu un cartucciu flash separatu per l'usu faciale, cù una finestra più chjuca per una precisione più grande.

Q5 I risultati permanenti sò garantiti?
Innò, ùn hè micca pussibule di guarantiscia i risultati, postu chì ci sò una quantità di fatturi chì l'affettanu, micca menu a cumpusizioni genetica di l'individuu.
Sicondu a Società Americana per a Cirurgia Dermatologica, hè impussibile di determinà in anticipu quale serà bisognu di quanti trattamenti è quantu longu i capelli fermanu.
Ci hè un pocu nùmeru di individui per quale l'IPL ùn funziona micca solu, ancu s'ellu pò esse u sughjettu "perfettu" nantu à carta, cù capelli scuri è pelle chjara è ùn ci hè micca una spiegazione scientifica per questu.
Tuttavia, a popularità sempre crescente di l'IPL per l'epilazione è u numeru di recensioni brillanti testimonianu u fattu chì assai persone ottennu risultati assai boni.

Q6 Perchè ci vole tante sessioni è tantu longu per ottene boni risultati?
In poche parole, questu hè chì a crescita di i capelli segue 3 fasi, cù i capelli in tuttu u corpu chì sò in diverse tappe in ogni mumentu.Inoltre, u ciculu di crescita di i capelli varieghja in a durata di u tempu secondu a parte di u corpu in quistione.
L'IPL hè efficau solu nantu à i capelli chì passanu per esse in u stadiu di crescita attivamente à u mumentu di u trattamentu, per quessa, una quantità di trattamenti sò necessarii per pudè trattà ogni capelli in u stadiu di crescita.

Q7 Quanti trattamenti aghju bisognu?
A quantità di trattamentu necessariu varierà da a persona è ancu da a zona di trattamentu.Per a maiò parte di a ghjente, una media di ottu à dece sessioni hè necessaria per riduce permanentemente i capelli in u bikini o in l'area di u bracciu è truvamu chì i clienti sò maravigliati di i risultati chì un trattamentu di rejuveneamentu di foto pò fà.Diversi fattori chì entranu in ghjocu cù u numeru di trattamenti, cum'è u culore di i vostri capelli è a pelle, è ancu fattori cum'è i livelli di l'hormone, a dimensione di u follicle pilu è i ciculi di u capeddu.


Tempu di post: 25-novembre-2021