head_banner

FAQ (Q-Switched Laser)

FAQ (Q-Switched Laser)

1.Chì hè Q-Switching?
U terminu "Q-switch" si riferisce à u tipu di impulsu creatu da u laser.A cuntrariu di i puntatori laser cumuni chì creanu un fasciu laser cuntinuu, i laser Q-switched creanu impulsi di fasciu laser chì duranu solu miliardi di secondi.Perchè l'energia da u laser hè emessa in un pocu tempu, l'energia hè cuncentrata in pulsazioni assai putenti.
I pulsati putenti è brevi da avè dui benefici chjave.Prima, sti impulsi sò abbastanza putenti per sfraccià i picculi frammenti di tinta o pigmentazione, stimulà a produzzione di collagene, o tumbà i fungi.Micca tutti i laser estetichi anu una putenza abbastanza per queste applicazioni, per quessa, i laser Q-switched sò apprezzati per a so efficacità.
Siconda, perchè l'energia hè in a pelle per solu nanosecondi, u tissutu circundante ùn hè micca dannatu.Solu l'inchiostru hè riscaldatu è sfrattu, mentre chì u tessulu circundante ùn hè micca affettatu.A brevizza di u pulsu hè ciò chì permette à sti lasers per sguassà i tatuaggi (o l'excedente di melanina, o tumbà i fungi) senza effetti secundari indesiderati.

2.Chì hè un Trattamentu Laser Q-Switched?
Un Q-Switched Laser (aka Q-Switched Nd-Yag Laser) hè utilizatu in vari tipi di prucessi.U laser hè un fasciu d'energia à una lunghezza d'onda specifica (1064nm) appiicata à a pelle è assorbita da pigmenti culurati cum'è freckles, spots di u sole, spots d'età, etc.Questu frammenta a pigmentazione è l'aiuta à sguassate da u corpu.
I paràmetri di putenza di u laser ponu esse stabiliti à diversi livelli è frequenze per accodà e cundizioni specifiche è aspettative.

3.What hè u laser Q-Switched usatu pi?
1) Pigmentazione (cum'è lentiggini, macchie di sole, macchie di età, macchie marroni, melasma, tacchi di nascita)
2) Segni di acne
3) A pelle più bella
4) Rejuvenation di a pelle
5) Pimples è acne
6) Eliminazione di tatuaggi

4.Cumu funziona?
Pigmentazione - l'energia laser hè assorbita da i pigmenti (di solitu marroni, o grisgiu in culore).Queste pigmentazioni si sparghjenu in frammenti più chjuchi è sò naturalmente eliminati da u corpu è a pelle.
Marchi di l'acne - i marchi di l'acne sò causati da a inflamazioni (u rossu è u dolore) da i pimples.A inflamazioni provoca a pelle à pruduce pigmenti.Sti pigmenti sò causa di marche d'acne, chì ponu esse eliminati in modu efficace cù u laser.
A pelle più bella - u culore di a nostra pelle hè ancu determinata da a quantità di pigmenti di a pelle.E persone di pelle scura o persone chì si abbronzanu spessu anu più pigmenti di a pelle.U laser, à u paràmetru currettu, aiuta à alluminà u tonu di a pelle è a rende più bella è luminosa.
Rejuvenation di a pelle - u laser usa a so energia per sguassà a terra, i celluli di a pelle morta, l'oliu è i capelli superficiali di a faccia.Pigliate questu cum'è un facial medico rapidu, efficace è multi-purpose!
Pimples è acne - l'energia laser pò ancu tumbà P-acne, chì hè a bacteria chì causa pimples è acne.À u listessu tempu, l'energia laser riduce ancu i glànduli d'oliu in a pelle è aiuta cù u cuntrollu di l'oliu.I pimples è l'acne tendenu ancu à esse menu inflamati dopu à i trattamenti laser è questu reduce a quantità di marche d'acne dopu un scontru.
Eliminazione di tatuaggi - i tatuaggi di tatuaggi sò pigmenti stranieri introdutti in u corpu.Cum'è a pigmentazioni naturali di a pelle, l'energia laser sguassate a tinta di u tatuu è sguassate u tatuu.


Tempu di post: 24-novembre-2021