head_banner

Depilazione IPL

Depilazione IPL

Cumu funziona l'epilazione IPL?
L'epilazione IPL hè una prucedura à longu andà per riduce a crescita di i capelli.Pò esse assai efficace.In più di impedisce a crescita di i capelli, stu metudu di trattamentu pò riduce significativamente a velocità di crescita di i capelli rimanenti, è ancu u grossu di i capelli.
Parechje pazienti è clienti di a depilazione IPL ottene risultati assai riesciuti, ma per ottene u megliu risultati, hè impurtante di decide s'ellu hè adattatu per voi.Per aiutà à decide, eccu alcune informazioni nantu à cumu funziona sta tecnulugia:

sfdhgfd

Cumu funziona l'Epilazione IPL?
IPL significa Intense Pulsed Light è usa una fonte di luce visibile à spettru largu.Questa luce hè cuntrullata apposta per caccià e lunghezze d'onda più brevi è cuncepita per indirizzà strutture specifiche.In a depilazione, hè designatu per destinà u pigmentu di melanina in i capelli, mentre chì in altri usi, cum'è u trattamentu di a vena di spider, dirige l'emoglobina in u sangue.L'energia luminosa hè assorbita, trasfirendu cum'è energia di calore chì riscalda i capelli, causendu danni à u follicle.

Quale pò è ùn pò micca riceve trattamentu IPL?
Stu trattamentu hè adattatu per a maiò parte di l'omi è di e donne di più di 18 anni.I cundizioni medichi sò sempre discututi durante a vostra cunsultazione è per quessa ogni contraindicazione chì pò compromette u trattamentu serà presentata.
Ci sò certe cundizioni chì impediscenu à i clienti di trattà cù tecnulugia basata in luce.Spessu, sò ligati à i medicazione chì causanu a sensibilità luminosa (foto), o per e donne chì sò incinta o allatta.

I principali benefici di l'epilazione IPL
1. Rapidu è faciule - I dispusitivi IPL anu una finestra di trattamentu relativamente grande è sò capaci di copre grandi spazii rapidamente (in paragone à laser o elettrolisi).Di genere, hè prubabile di piglià circa 10 - 15 minuti per una gamba sana.
2. Nisuna crescita antiestetica - pudete rasà trà i trattamenti è, à u cuntrariu di a cera, l'epilazione o l'usu di depilatori, ùn avete micca bisognu di permette à i capelli di crescenu in tuttu per l'IPL per esse efficace.
3. No capelli incarnati - IPL evita u risicu di capelli incarnati sperimentati cù altri metudi cum'è a cera è a rasatura.
4. I risultati permanente - cù u tempu, duvete vede in permanenza riduce a crescita di i capelli, se cuntinueghja cù trattamenti.U numaru di trattamenti necessarisi riducerà è u tempu trà i trattamenti aumenta.
5. Re-crescita più ligera - i capelli chì si ri-crescinu diventeranu più ligeri è più fine è menu faciuli di vede.

L'epilazione IPL hà effetti collaterali?
Ogni tipu di trattamentu hà certi effetti latu.Pudete aspittà una certa irritazione di a pelle chì pò esse in forma di rossu, gonfiore, prurito o sensazione di tenerezza.In ogni casu, questu hè normalment di corta vita è ùn deve micca durà più di un ghjornu.Basta à trattà l'irritazione di a pelle cum'è una brusgiata di u sole è mantene a idratazione.
A pelle serà più sensibule à u sole dopu à i dui metudi, per quessa, hè impurtante chì utilizate una prutezzione solare adatta nantu à a pelle prima è dopu u trattamentu.Hè ancu impurtante chì ùn avete micca scratch a pelle chì pò esse più dilicata è chì mantene a pelle pulita per prevene l'infezzione.


Tempu di post: 25-novembre-2021