head_banner

Cunniscenza di l'epilazione laser diodu 808

Cunniscenza di l'epilazione laser diodu 808

Laser Diode Machine Manufacturer spiega à voi a cunniscenza ligata di depilazione laser diodu 808.
Passi di u funziunamentu
1. Preparazione di a pelle chjamata preparazione di a pelle.In termini populari, hè chjamatu shaving, vale à dì, utilizendu un cuteddu d'epilazione dispunibile per rasà tutti i capelli nantu à a superficia di l'arme, per chì l'onda di luce pò "sradicà" i radichi di i capelli durante l'epilazione.Prima di preparà a pelle, mantene a pulizia di a zona di depilazione per assicurà l'effettu.
2. Gel, applicà u gelu cù effettu di rinfrescante è rinfrescante à l'area di depilazione per maximizà a prutezzione di a pelle è minimizzà l'incomodità durante u prucessu di depilazione.Ancu s'ellu ùn ci hè micca capelli sudatu nantu à a parte interna di u bracciu, pudete ancu applicà una quantità approprita di gel.Quandu si epilate, riceverete onde di luce per "cuntattà strettamente" per rinfurzà a pelle.

jhgkj

Gamma di trattamentu
Capelli in tutte e parte di u corpu, cum'è capelli di a faccia, capelli di labbra, barbe è capelli di l'ascella, capelli di pettu, è capelli di limb di u corpu.
Selezzione di u tonu di a pelle
Ci sò sei tonalità di pelle in a casella di selezzione di u tonu di a pelle, è l'energia hè adattata secondu e diverse tonalità di pelle.U più biancu hè u culore, u più altu hè l'energia, per ottene risultati megliu.U più scuru u tonu di a pelle, più bassa hè l'energia per evità brusture.
A regulazione di i paràmetri
A scatula di visualizazione di l'energia laser mostra u valore di travagliu di l'energia di luce laser.L'energia di luce laser alta significa energia di impulsu alta.Per a pelle più ligera, cum'è i caucasiani è l'asiatici di pelle chiara, optate per un tonu di pelle 1-3 chì aumenta l'energia luminosa per ottene risultati megliu.Da 1 in su, u intervallu di regulazione hè 1-40.
Frequency
Frequency hè u numeru di impulsi per seconda.A più alta a frequenza, più alta hè l'energia di u pulsu.U modu di scansione hè aghjustatu da 1 Hz.
I follicle di u pilu crescente cuntenenu più melanina, chì pò pruduce boni risultati quandu lasered.In a fase degenerativa, a melanina in i follicle pilidi hè in diminuzione, è in a fase di riposu, ùn ci hè micca melanina in i follicle piliferi.Dunque, l'epilazione cù a macchina di depilazione laser diode 808 deve esse fatta à intervalli è parechje volte, perchè i capelli in tutti i stadi ponu esse mirati, è l'effettu ottenutu serà più satisfacente.


Tempu di post: 25-novembre-2021