head_banner

Cunniscenza di l'equipaggiu di rimozione di a pelle IPL

Cunniscenza di l'equipaggiu di rimozione di a pelle IPL

IPL hè una lunghezza d'onda cuntinuu di luce forte, cù una lunghezza d'onda di circa 400nm-1300nm chì brilla nantu à a pelle per ottene diversi effetti.
Principiu di depilazione
IPL Hair Removal Machine hè principalmente basatu annantu à u principiu di a decomposizione fototermale.Quandu a luce intensa di u pulsu irradia à u tessulu di a pelle, a melanina nantu à u follicle piloso assorberà selettivamente a maiò parte di l'onda di luce è generà energia di calore, infine ottene l'effettu di piantà a crescita di i capelli.È a melanina più i capelli assorbe a capacità di l'onda di luce hè più forte, l'effettu chì depilate ancu pò esse più apparente.

Principiu di a pelle tenera
A pelle tenera fotonica hè l'effetti fototermali è ottichi generati da una luce pulsata intensa chì agisce nantu à i tessuti di a pelle.Dopu l'assorbimentu di l'energia, i tessuti malati spuntanu istantaneamente l'epidermisa è si decomponenu gradualmente è cascanu cù u so propiu metabolismu.À u listessu tempu, a luce forte stimula a rigenerazione di a fibra di collagene, a riurganizazione di a fibra elastica, l'assorbimentu di l'energia di l'emoglobina, l'engrossimentu di i capillari, a migliione generale di a pelle, ottenendu cusì l'effettu magicu di sguassà spots, sguassate e arrughe. , riduce i pori, è rimuove a seta rossa.

jhl
Confortu è indolore
Durante u prucessu di depilazione, perchè l'IPL hà un calore bassu di luce, ùn ci hè micca una sensazione di tingling.A nostra cumpagnia furnisce una macchina per depilazione IPL senza dolore.
Depilazione sicura
I fotoni agiscenu nantu à i follicle di u pilu è l'arbureti di u capeddu, è "ignorendu" i tessuti di a pelle circundante è i glànduli sudori ùn affettanu micca a transpirazione, ùn anu micca crosta dopu u trattamentu, è ùn anu micca effetti secundari.Semu a depilazione sana è sicura, ùn pudemu micca guarantiscia 100% chì tutti i clienti ponu esse puliti in 6-8 volte, perchè i fatturi di crescita di tutti sò diffirenti, per ottene u capelli permanente ùn cresce più, salvu chì u follicle pilifero hè chjusu, questu hè micca sicuru. mètudu di depilazione.
Rassodante è rejuvenating
A tecnulugia di depilazione fotonica IPL hè di restaurà l'elasticità originale di a pelle, eliminà o riduce e arrughe è riduce i pori mentre a depilazione fotonica.Migliurà a struttura di a pelle, a pelle è stringe a pelle.


Tempu di post: 25-novembre-2021