head_banner

Macchina di lifting di a faccia Microneedle RF

Macchina di lifting di a faccia Microneedle RF

Teoria di trattamentu
Gold RF Micro-Needle Machine combina microcristalli minimamente invasivi / RF à alta temperatura / tecnulugia di assorbimentu transdermale.Penetra a pelle cù una sonda elettro-ottica micro-cristalli cù un revestimentu d'oru.Hè liberatu 6 milioni di volte d'energia RF d'oru à alta temperatura per seconda, stimula a generazioni di tissuti fibrosi di a pelle è di collagene, è rende a faccia pulita, liscia è ferma u più ghjovana pussibule.

Funzione
1. Anti-rughe, firming a pelle, migliurà pseudo wrinkles, dissolving grassu, formate è lifting.
2. Migliurà rapidamente u sintumu sordu è lusterless, rinfurzà a pelle secca è i carni sallow, illuminate a pelle è rende più tenera.
3. Attivamente prumove a circulazione linfatica faciale, risolve u prublema di edema di a pelle.
4. Lifting and tightening the skin, effittivamenti risolviri u prublema di sagging facial, furmà a faccia dilicata, riparà stretch marks.
5. Rimuove rim neru di l'ochju, sacchetti ochju è wrinkles intornu à l 'ochju.
6. Shrinking i pori, riparà blain cicatrice, calming skin

2

Vantaghji

1. Canale di assorbimentu rapidu per l'ingredienti cusmetichi per entra in a pelle.

2. 4 tipi di agulla insulata adatta per tuttu u corpu: agulla di 64 taglia per u corpu, agulla di 25 taglia per a faccia, agulla di taglia 1o per un angolo mortu, agulla di cristallo per stringe a pelle.

3.Cumbine cù l'efficace biologicu è l'estimulazione termale di a tecnulugia RF, prumove u metabolismu, migliurà a microcirculazione, collagne attiva.

4. A testa di micro-agulla d'alta frequenza hè furmata da e proprietà fisiche di a prufundità di a testa di micro-agulla, chì formanu u campu di riscaldamentu è solidificazione.

5.A prufundità di destinazione è l'energia necessaria di a micro-agulla RF d'oru ponu esse regulate precisamente.

 


Tempu di Postu: Apr-13-2022