head_banner

RF ID Sculpt Fat Dissolving Machine

RF ID Sculpt Fat Dissolving Machine

RF ID Sculpt Fat Dissolving Machine

Teoria di trattamentu
Stessa teoria è risultatu cum'è a famosa marca di l'USA truSculpt ID.A piattaforma rivoluzionaria, non invasiva, monopolare di scultura di u corpu RF offre una soluzione persunalizata cù una sperienza ottima è risultati pruvati in appena un trattamentu mani libere di 15 minuti.
Sta tecnulugia hè clinicamente pruvata per furnisce una media di 24% di riduzione di grassu è adatta à i bisogni individuali di i pazienti.

Chì ci hè a diffarenza trà a macchina di freccia radio monopolare è a freccia radio multipolari di a macchina di dissolvenza di grassu RF ID?
A freccia radio monopolare di a macchina di lipolisi hà una prufundità di penetrazione più profonda, cusì l'effettu di a riduzzione di grassu è a furmazione hè megliu.A macchina di lipolisi pò riduce u nùmeru di cellule di grassu, è a freccia di radiu multipolar pò solu riduce u voluminu di cellule di grassu.

""

Chì ci hè a diffarenza trà u RF ID Fat Dissolving è altri trattamenti di scultura di u corpu in u mercatu?
• Faster - Tratta una parte di u corpu in pocu di 30 minuti.
• Safer - Nisun tempu di ricuperazione allargatu necessariu.
• COMFORT-Si sente cum'è un massaggio petra calda.
• Fat Loss - Studi clinichi mostranu una perdita di grassu mediu di 24-27%.
• Versatile-Best of all, the Sculpture ID pò trattà una larga varietà di pazienti chì pò esse micca adattatu per altri prucessi, è ancu parechji parti di u corpu, tippi di pelle è densità di grassu.


Tempu di Post: 13-May-2022