head_banner

U modu più veloce per uttene una pelle liscia serica da a macchina IPL

U modu più veloce per uttene una pelle liscia serica da a macchina IPL

Depilazione avanzata lPL - U modu più veloce per ottene una pelle liscia serica
Utilizendu u più bellu è u più veloce sistema di luce di spettru brorad (IPL) in u mercatu, u Trattamentu di Depilazione Sincoheren IPL pò sguassà tutte e tracce di capelli indesiderati nantu à u vostru corpu.
Cù u locu unicu di rinfrescante di zaffiro à a manu, pudete aspittà una sperienza di rimozione di i capelli praticamente indolore.A più bona parte hè chì ci vole solu a melanina in i capelli indesiderati, lascendu a pelle circundante cumplettamente intacta è senza danni.

Vantage
(1) Risultati clinicamente pruvati
U trattamentu hè dimustratu per esse efficace è sicuru d'utilizà nantu à una larga gamma di tonalità di pelle
(2) Risultati Durabili
Completa 6 sessioni di trattamentu per a pelle più liscia.
(3) Praticamente indolore
Un pezzu di manu rinfrescante in zaffiro unicu assicura u massimu cunfortu.
* I risultati di u trattamentu è u prugressu pò varià cù a pelle individuale è e cundizioni fisiche.

Parte di u corpu di a vostra scelta
khjlk
Trattamentu di depilazione IPL
Passu 1 Preparazione
Rasate l'area (s) da trattà 2-3 ghjorni prima di u vostru appuntamentu programatu.Se tenete tendenza à soffre di una rasatura, fate 4-5 ghjorni in anticipu.
Passu 2 durante u trattamentu
U persunale puliscerà è prepararà a zona trattata.Allora pudete simpricimenti stende, rilassate, è lasciamu fà tuttu u travagliu duru per voi.
Passu 3 Post Care
Per risultati ottimali, pulisce è idratate a zona trattata delicatamente cù un sapone suave.Purtate una crema solare à spettru largu è evite l'esposizione à u sole.I capelli morti cumincianu à caccià una settimana dopu à u trattamentu.

Domande Frequenti
1.Perchè sceglite l'Epilazione Permanente IPL?
Domande Frequenti Perchè sceglie l'Epilazione Permanente IPL?
Permanente è indolore, a nostra macchina hè dotata di l'ultima tecnulugia IPL chì a rende altamente persunalizata hè capace per ogni cliente. Veni ancu cun un locu di rinfrescante di zaffiro unicu per maximizà a capacità di cunfortu è l'efficienza.
2 Hè sicuru per tutti i tipi di pelle?
A nostra macchina utilizza una luce di spettru largu è hè dotata di diversi filtri di precisione per chì u trattamentu pò esse adattatu à i bisogni di i clienti (tipu di pelle lV).
3.Ci sò risichi?
Hè ricumandemu di prutezzione di l'area trattata da l'esposizione à u sole prima è dopu u trattamentu, ma u trattamentu IPL rasa pocu à nisun risicu.Ùn hè micca invasivu è ùn esige micca downtime.I clienti ponu vene in a so pausa di pranzu è torna à u travagliu subitu dopu.


Tempu di post: 25-novembre-2021