head_banner

L'industria crescente di depilazione laser è i benefici di i laser diodi

L'industria crescente di depilazione laser è i benefici di i laser diodi

In l'ultimi anni, u mercatu di depilazione laser hè cresciutu in modu esponenziale.Sicondu un rapportu recenti di Research and Markets, hè stimatu chì sta industria ghjunghje à $ 3,6 billion by 2030. Sta crescita pò esse attribuita à l'avanzamenti in a tecnulugia laser chì anu fattu i trattamenti più precisi è efficaci chè mai.

Una di sti tecnulugii principali hè i laser diodi, sviluppati da Pechino Sincoheren chì anu pruduciutu equipaghji medichi è estetici dapoi u 1999. Offrenu un sistema avanzatu di Intensive Pulse Light (IPL) cumminatu cù trè lunghezze d'onda differenti - 755nm, 808nm è 1064nm - chì li facenu altamente. efficace per dirigerà i capelli à e so radiche senza dannà u tissutu circundante o lascià alcun residuu.

I sistemi di laser diodi sò pensati per indirizzà a melanina situata in i follicle piliferi chì aiutanu à distruggerli da l'internu è minimizendu ancu l'irritazione nantu à i tipi di pelle sensibili, cum'è quelli propensi à l'acne o rosacea per via di a so funziunalità di punta di rinfrescante.Inoltre, necessitanu menu sessioni cà altri metudi, chì significa chì risparmierate tempu nantu à i costi di mantenimentu per risultati à longu andà.

In generale, ùn ci hè dubbitu chì i progressi in a tecnulugia laser, cum'è i laser diodi, rivoluzionanu l'industria di l'epilazione cù tempi di trattamentu più veloci mentre generanu risultati megliu in generale;tuttu ciò chì aghjunghje à una soluzione più costu-efficace per i cunsumatori chì cercanu sollievu permanente da i capelli di u corpu indesiderati, ma ùn volenu micca cumprumissu ancu i risultati di qualità!


Tempu di Postu: Mar-04-2023