head_banner

Cos'è l'epilazione laser?

Cos'è l'epilazione laser?

L'epilazione laser hè attualmente a tecnulugia di depilazione più sicura, rapida è durabile.

principiu

L'epilazione laser hè basatu annantu à u principiu di a dinamica fototermale selettiva.Ajustendu raghjone a lunghezza d'onda di u laser, l'energia è a larghezza di l'impulsu, u laser pò passà à traversu a superficia di a pelle per ghjunghje à u follicle di u pilu radicali di i capelli.L'energia luminosa hè assorbita è cunvertita in l'energia di u calore chì distrugge u tessulu di u follicle di u pilu, perchè u capeddu pò perde a so capacità di regenerazione senza dannà i tessuti circundanti, è u dulore hè ligeru.Inoltre, l'epilazione laser faci l'usu di l'"effettu fototermale selettivu" di u laser, chì usa un laser sintonizatu à una lunghezza d'onda specifica per passà per l'epidermisa è irradiate direttamente u follicle piloso.A melanina di u follicle di u pilu è l'arbulu di u capeddu assorbe selettivamente l'energia luminosa, è l'effettu termale resultanti provoca necrosi di u follicle pilifero è i capelli ùn crescenu più.Siccomu u prucessu di necrosi di assorbimentu di calore di u follicle pilu hè irreversibile, a depilazione laser pò ottene l'effettu di a depilazione permanente.

vantaghju

1. I risultati di parechji prucessi clinichi mostranu chì a maiò parte di i sentimenti di i pazienti sò solu u sintimu di "esse rimbalzatu da a banda di gomma".

2. U vantaghju di a depilazione laser hè chì i capelli sò completamente eliminati.U laser pò penetrà in a derma prufonda è in u tessulu grassu subcutaneous, è agisce nantu à i follicle pilidi prufonda di diverse parti per caccià efficacemente i capelli prufondi di ogni parte di u corpu umanu.

3. U vantaghju di a depilazione laser hè chì ùn dannu micca l'epidermisa, a pelle è a funzione di sudorazione.Puderà efficacemente prutege a pelle da esse dannatu da u calore.[1]

4. U vantaghju di a depilazione laser hè chì a precipitazione di pigmentu dopu a depilazione hè assai vicinu à a nostra pelle.

5. U vantaghju di a depilazione laser hè veloce.

Features

1. A megliu lunghezza d'onda hè aduprata per u trattamentu: u laser pò esse cumplettamente assorbutu selectivamente da a melanina, è u laser pò penetrà in modu efficace in a pelle per ghjunghje à u locu di i follicle pilidi.U rolu di u laser hè effittivamenti riflessu in a generazione di calore nantu à a melanina in i follicle di u pilu per sguassà i capelli.

2. Per u megliu effettu di depilazione, u tempu di impulsu laser necessariu hè in relazione cù u grossu di i capelli.U più grossu i capelli, u più longu u tempu d'azzione di laser hè necessariu, chì pò ottene l'effettu ideale senza dannu a pelle.

3. L'epilazione laser ùn pruduce micca a precipitazione di pigmentu nantu à a superficia di a pelle dopu a depilazione cum'è i metudi tradiziunali di depilazione.Questu hè chì a pelle assorbe menu laser durante a depilazione laser.

4. L'usu di u sistema di rinfrescante pò prutege efficacemente a pelle da u laser brusgiatu in tuttu u prucessu.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022