head_banner

Eliminazione di a pigmentazione cù pico laser

Eliminazione di a pigmentazione cù pico laser

Descrizione breve:

Un laser di picosecondu hè un dispositivu laser chì usa durazioni di pulsazioni assai brevi per mira à a pigmentazione endogena è à particelle di tinta esogena (tatuaggi).


Detail di u produttu

Tags di u produttu

1.Chì hè un laser picosecondu?
Un laser di picosecondu hè un dispositivu laser chì usa durazioni di pulsazioni assai brevi per mira à a pigmentazione endogena è à particelle di tinta esogena (tatuaggi).U medium varieghja secondu a lunghezza d'onda utilizata, sia u cristallu di granata d'ittriu d'aluminiu drogatu cù neodimiu (Nd:YAG) (532 nm o 1064 nm), sia u cristallu di Alessandrite (755 nm).



2.Quali sò l'indicazioni per un laser di picosecondu?
L'indicazione principale per l'usu di un laser picosecondu hè a rimozione di tatuaggi.Sicondu a so lunghezza d'onda, i laser di picosecondi sò particularmente utili per sbulicà i pigmenti blu è verdi, chì sò difficiuli di eliminà cù altri laser, è tatuaggi chì sò refrattarii à u trattamentu cù i laser tradiziunali Q-switched.

L'usu di laser di picosecondu hè statu ancu signalatu per u trattamentu di melasma, nevus d'Ota, nevus d'Ito, pigmentazione indotta da minociclina è lentigini solari.

Certi laser di picosecondu anu pezzi di mani fraccionate chì facilitanu a rimodellazione di i tissuti è sò usati per trattà cicatrici di l'acne, fotoinvecchiamento è riti (rughe)

Effettu

jg (1)

jg (1)

jg (2)

jg (3)


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi